neděle 23. února 2014

Můj web je moje mysl


Zdravím :)
Moje jméno je Markéta a je mi patnáct let. Miluji psaní, což je důvod vzniku tohoto blogu, kde se budu vypisovat ze všeho, kdykoliv budu potřebovat, a sdílet s vámi své geniální myšlenky, haha. Chci mít místo, kam zamířím vždy, když se budu o něco potřebovat podělit se světem. Většinou se bude jednat o mé zážitky, mé zkušenosti, o moje názory, nápady... Může to znít nudně a opravdu netuším, zda si získám nějaké čtenáře, každopádně se budu snažit a třeba to někdo ocení :)
To by bylo k blogu a ráda bych vám přiblížila i svou osobu. Jsem malá upovídaná blondýna, která miluje akce s kamarády a společnost a je pro každou novou zkušenost, i pokud se jedná o sebevětší blbost, ze které přímo kouká problém. Po náročných dnech však nejvíce ocením samotu a klid, kdy sedím ve svém pokoji a koukám na některý ze svých oblíbených seriálů či filmů a nebo během poslouchání některé ze svých milovaných kapel možná až moc přemýšlím o svém životě.
Mým největším koníčkem je jednoznačně tanec, kterému se věnuji deset let. Vystřídala jsem tři různé styly a skončila u street dancu, kterému se nyní věnuji závodně čtvrtým rokem.
Studuji pátým rokem osmileté gymnázium, kde v podstatě pouze přežívám, protože předměty jako chemie, fyzika a matematika mi nic neříkají. Miluji jazyky, zejména angličtinu. Po maturitě bych se ráda dál věnovala cizím řečem nebo mé rodné češtině, konkrétně žurnalistice.
Hádám, že tolik nudných řečí na úvod stačí. Pokud jste dočetli až sem, doufám, že můj blog hned nezavrhnete a snad se sem i někdy vrátíte :)

Žádné komentáře:

Okomentovat